Zaczynamy!
I) Co potrzebne do Upgradowania? 1) Item z pustym slotem, lub dwoma 2) Force Core ( taki niebieski kamyczek ;] ) 3) Trochę kasy ( tu nie jestem pewien )
II) Gdzie można Upgradować itemy? U każdego NPC (sklep) zwanego "Core Alchemist"
III) Jak Upgradować? Zagadujemy do naszego Sklepiku, klikamy "Upgrade items" i mamy nasze okienko Upgradu ;-] Wkladamy item ze slotem w lewe wolne miejsce, Force core po srodku... po prawo mozemy dac, lecz nie musimy "katalizator" ( o tym zaraz opowiem... )
IV) Co może nam dać taki item z wypełnionym slotem? 1) +50HP 2) +2 Defense 3) +2 Attack 4) +2 Magic 5) +20 Defense Rate 6) +50 Attack rate 7) +10% Crit DMG
V) Jaki Procent na udany upgrade? 75%, Jeśli jednak Ci się nie uda: Stracisz Force Core.
VI) Co to katalizator? Rodzaje: 1)Katalizator - jest to item dzięki któremu możemy wybrać jaką dodatkową opcję dodamy do slota. Jednak nie jest to takie proste ;] Katalizator musi być: - itemem na tym samym lub wyższym poziomie co item do upgradowania, czyli: Jeśli upgradujemy Helm Titanium, to katalizator potrzebujemy tez z klasy Titanium lub wyższej. - Musi mieć co najmniej 1 slota. Jeżeli nie użyjemy katalizatora, opcja będzie przypisana losowo. 2) Rodzaje: - Hełm = +50HP - Armor = +2 Defense - Rękawice = +50 Attack Rate - Buty = +20 Defense Rate - Orb / Kryształ = +2 Magic - Jedno ręczna broń = +2 Attack - Dwu ręczna broń = +10% Criticall DMG
VII) Jaką opcję możemy otrzymać w danym itemie: 1) Hełm = +2 Defense, +20 Defense Rate, +10% Critical DMG 2) Armor = +50 HP, +2 Defense, +20 Defense Rate 3) Rękawice = +2 Defense, +50 Attack Rate, +20 Defense Rate, +2 Attack 4) Buty = +50 HP, +2 Defense, +20 Defense Rate 5) Jedno ręczna broń = +50 Attack Rate, +2 Attack, +10% Crit DMG, +2 Magic 6) Dwu ręczna broń = +100 Attack Rate, +4 Attack, +20% Crit DMG, +4 Magic 7) Orb / Kryształ = +50 Attack Rate, +2 Attack, +10% Crit DMG, +2 Magic
VIII) Drugi poziom Upgradowania: 1) Potrzeba: - Dwa Force Core - Item z slotem, lub dwoma.
- Nie można używać katalizatorów - Wartość i rodzaj bonusa jaki dostaniemy jest absolutnie losowa. Mamy 25% szans na uzyskanie większej wartości i 75% na uzyskanie mniejszej, ALE wciąż 75% ogółem, tj. 3/4 szans na to, ze upgradowanie się w ogóle uda.
2) Możliwe opcje:
- Sword Amp - Magic Amp - Alz drop - Skill Exp - hp/mp limit - hp/mp wysysanie
P.S. Post zaczerpnięty z www.cabal-online.org
|